Conyac で依頼された翻訳結果を公開

[日本語から英語への翻訳依頼] あなたの苦労は良くわかりました。一人で大規模なビジネスを行なっていくのは大変だと思います。 私もビジネスを一人で行なっているので、気持ちは良くわかります...

翻訳依頼文
あなたの苦労は良くわかりました。一人で大規模なビジネスを行なっていくのは大変だと思います。
私もビジネスを一人で行なっているので、気持ちは良くわかります。
ただ、私のクライアントがあなたの商品の到着を待っていて、催促の連絡が後をたたないので、私も苦労しています。あなたの商品の到着が遅れると、私のビジネスにも影響してきますので、そこだけは理解してください。
普段のあなたのサービスには非常に満足しているので、これからも良い付き合いをしていきたいと思っています。
ayamari さんによる翻訳
I understood your trouble well. I think it is hard for you to conduct a large-scale business alone.
Because I am doing business alone too, so I understand the feeling well.
But my clients are waiting for the arrival of your product, and there is no end of my their urge, I have a hard time, too.
Because your product is late, it influenced my business, I just want you understand that.
I am satisfied with your service all the time very much, so I want to continue the cordial working relationship with you in the future.

Conyac で翻訳した結果

依頼文字数
231文字
翻訳言語
日本語 → 英語
金額 (スタンダード依頼の場合)
2,079円
翻訳時間
32分
フリーランサー
ayamari ayamari
Starter
留学の生活は苦しいけれども、一生懸命頑張ります。日本と世界の架け橋に多少でもお役に立ちたいと思います。