[Translation from English to Japanese ] I am glad the Ecto-1 arrived safely. I am also glad you enjoyed the sweets. I...

This requests contains 704 characters . It has been translated 2 times by the following translators : ( mooomin , tweet0 ) and was completed in 0 hours 13 minutes .

Requested by hidekitakahashi at 01 Apr 2014 at 20:24 1469 views
Time left: Finished

I am glad the Ecto-1 arrived safely. I am also glad you enjoyed the sweets. It was a very thoughtful idea that you had. And it was a heart warming surprise.

You said you ate the sweets with your children. I am a teacher. One of my students, who is 13 years old, is a sad girl. She loves japanese culture and manga comics. She had said before that she would love to visit japan one day. She even draws manga cartoons. So, I offered her some of the sweets you sent me. I told her they were from japan. She was very very happy! So we both made children happy :).

It was a pleasure doing business with you, even if we did not do business in the end.

I wish the best of luck to your business and to your family,

mooomin
Rating 60
Native
Translation / Japanese
- Posted at 01 Apr 2014 at 20:40
Ecto-1が無事到着してよかったです。お菓子を喜んでいただいたみたいで、こちらもよかったです。あなたの考えは、とても思慮深いものでしたね。そして、とても心温まるサプライズでした。

あなたは、あなたの子供たちとお菓子を食べたといいました。私は先生をしております。私の生徒の一人、13歳ですが、彼女はとても寂しい子でした。彼女は日本文化と漫画が大好きです。以前、彼女は日本にいつか訪れたら素敵だろうな、と言っておりました。漫画を自分で描いたりするんですよ。なので、あなたが送ってくれたお菓子のいくらかを、彼女にあげました。日本からのものだと彼女に伝えました。彼女はとてもとても喜んでいました!なので、私たちは両方の子供を喜ばせたのですね(^^)。

あなたとビジネスができて光栄でした、最後にはビジネスにはならなかったとしても、です。

あなたのビジネスとご家族に幸運がありますように。
[deleted user]
Rating 63
Translation / Japanese
- Posted at 01 Apr 2014 at 20:37
Ecto-1が無事に到着して良かったです。お菓子も喜んでくれたみたいで嬉しいです。貴方のアイデアはとても心のこもったものです。心温まるサプライズでした。

お子さんとお菓子を食べたっておっしゃっていましたね。私は先生です。生徒の1人で、13歳の可哀想な女の子がいます。彼女は日本の文化や漫画が大好きです。いつか日本を訪れたいと以前言っていました。漫画を描いたりもしています。そこで、あなたが送ってくれたお菓子を幾つかあげました。お菓子が日本からのものだと教えました。彼女はとても喜んでいました!私もあなたも子供を幸せにしましたね :)

あなたと取引ができて良かったです。最後は取引ではありませんでしたけど。

あなたのビジネスそしてあなたの家族に幸運をお祈りします。
★★★★☆ 4.0/1
[deleted user]
Rating 50
Translation / Japanese
- Posted at 01 Apr 2014 at 20:41
Ecto-1が無事についてよかったです。スイーツも気に入ってくれてなによりです。
あなたのアイディアはすごく考え深いもので、すごく心が暖まるサプライズでした。

お子様とスイーツを召し上がったとお聞きしました。私は教師で、13歳のかわいそうな女生徒がいます。彼女は日本の文化と漫画本が大好きです。
以前、彼女はいつか日本を訪れてみたいと言ってたことがありました。彼女自分で漫画を書いてもいます。なので、彼女にあなたが送ってくれたスイーツをあげ、日本からのものだよと伝えたところ、彼女は凄く幸せそうでした。わたしたちどちらも子供を笑顔にすることができましたね。

最後はできなきなかったことはともかく、あなたとビジネスができて誇りに思っています。

あなたのビジネス、そして家族に幸福を祈っています。
tweet0
Rating 60
Translation / Japanese
- Posted at 01 Apr 2014 at 20:36
Ecto-1が安全に到着して嬉しいです。また、スイーツを喜んでいただけてとても嬉しいです。あなたのアイデアはとても心のこもったものでした。そして心温まるサプライズでした。

あなたは子供達と一緒にスイーツを食べたと言っていました。私は教師をしています。私の受け持つ学生の中に悲しい13歳の女の子がいます。彼女は日本の文化やマンガが大好きなのですが、彼女がいつか日本を是非訪れてみたいと言っていました。彼女はアニメも描きます。なので、私はあなたが送ってくれたスイーツを彼女にいくつかあげました。私は彼女にこれは日本のなんだよ、と話しました。彼女はとても喜んでいました!私たちはお互い子供達を幸せにしたのですね(^^)
最後まではできませんでしたが、あなたと仕事ができてとても光栄です。
あなたの家族と仕事に幸あらんことを願っています。

★★★★☆ 4.0/1

Try “Standard Translation” for specialized translation such as business purpose.

  • We can receive files such as Word, Excel, and PowerPoint.
  • There is no maximum word limit, and we deliver translations fast.
  • Higher-skilled translators will work on your request.

Feel free to contact
anytime