[Translation from English to Japanese ] One of the best rc videos i have seen. Good music, but you can still clearly ...

This requests contains 566 characters and is related to the following tags: "Communication" . It has been translated 2 times by the following translators : ( sweetnaoken , tatsuoishimura , 3_yumie7 ) and was completed in 0 hours 22 minutes .

Requested by otaka0706 at 24 Jul 2013 at 09:32 1807 views
Time left: Finished

One of the best rc videos i have seen. Good music, but you can still clearly hear engine, good work.

awesome video!!! awesome baja rc.. where can i purchase one like yours? that is just awesome love the color bro good looks!!

hey bro whats your email? i want to build a baja maybe you can guide me.. thank man ill be waiting for your reply thanks again.

Awesome video brother. Subscribed!

Your videos rock! Keep up the great work and thanks for taking the time post them.

how fucking dare you say linkin park is horrible, they have more musical talent than you ever will.

3_yumie7
Rating 60
Native
Translation / Japanese
- Posted at 24 Jul 2013 at 09:53
俺がこれまで見た中で最もすばらしいラジコンビデオの1つだ。音楽がいいんだけど、まだ鮮明にエンジン音が聞こる。いい仕事をしたね。

素晴らしいビデオだ!!! baja のラジコンもすばらしい。あんたのと同じようなのをどこで買うことができる?ほんとにすごいし、色も好きだ。カッコいい!!

よぉ、メールアドレス教えてくれるかい?俺もbajaを組み立てたいからあんたが教えてくれるよね。ありがとう。返事を待ってるからね。本当にありがとう。

すごいビデオだ、兄弟!購読登録したよ!

あんたのビデオのロック!すばらしい仕事を続けてくれ。投稿するのに時間を取ってくれたことに礼を言うよ。

linkin parkがひどいって、よくそんなことが言えるね。あんたがこれからどんなにすばらしくんなったって、それよりもっと彼らには音楽の才能があるんだ。

sweetnaoken
Rating 60
Translation / Japanese
- Posted at 24 Jul 2013 at 09:52
今までに見た最高のRCビデオの一つです。音楽がいいのに、エンジンの音もしっかり聞こえてます。いい仕事してますね。

素晴らしいビデオ!!素晴らしいBaja RC・・・あなたの所有しているようなもの(RC)はどこで手に入るのですか?色がいいですね、素晴らしい!カッコイイです!!

あなたのEメール(アドレス)は何ですか?Bajaを組み立ててみたいのですが、助けてくれますか?・・・よろしくお願いします。返事待ってますね。

素晴らしいビデオですね。また楽しみにしています!

あなたのビデオは最高です!これからも頑張ってください。投稿してくれてありがとう。

Linkin Parkが最悪なんてよく言えますね。あなたが一生かかっても手に入れられないほどの音楽の才能を彼らは持っています。
otaka0706 likes this translation
tatsuoishimura
Rating 57
Native
Translation / Japanese
- Posted at 24 Jul 2013 at 10:25
これまで見た最高のリモコンカー・ビデオの一つ。音楽がいいし、なおかつエンジン音がクリアに聞こえる良い作品です。

素晴らしいビデオだ!!!
みごとなbajaのリモコンカー... こんなのどこで買えばいいの? 色もいいね、兄弟、良いスタイルだぜ!!

ねえ、兄弟、そちらの電子メールは? 多分、bajaを組み立てたいんだけど、手伝ってくれるかい... ありがたいね、返事を待ってる、もう一度ありがとう。

ものすごいビデオだね、兄弟。会員登録したよ!

あなたのビデオはかっこいい!
すばらしい仕事を続けてほしい、わざわざ投稿してくれてありがとう。

リンキンパークがひどいなんてよく言えるよ、あいつらにはあんたが今後も持てないほどの音楽の才能があるんだ。
[deleted user]
Rating 52
Translation / Japanese
- Posted at 24 Jul 2013 at 10:18
今まで見たロールケージビデオのうちでも最高傑作の一つだ。背景音楽はぴったり合ってるし、それが大きくてもエンジン音ははっきり聞こえる。本当にいいビデオだ。

こんな素晴らしいビデオとBajaロールケージお前の店で買えますかい。俺がゾッコンの色だ兄弟、素晴らしい。

よお兄弟、何かあったのかい。Bajaロールケージを作りたいんだが手伝ってくれるかい。ありがとな兄弟、返事を待ってるぜ。またありかとだぜ。

グッドなビデオだぜ、兄弟。買ってしまったよ。

あんたのビデオで乗り乗りだぜ。づっと良い仕事を続けてくれよ。ビデオを投稿してくれてアリガトな。

なんて事言ってるんだい兄弟、リンキン・パークが最低だって。あいつらの才能のほうがお前より上だって事がわかんねえのかい。

Client

Additional info

YouTubeの動画に頂いたコメントです。RCカーの動画です。

Try “Standard Translation” for specialized translation such as business purpose.

  • We can receive files such as Word, Excel, and PowerPoint.
  • There is no maximum word limit, and we deliver translations fast.
  • Higher-skilled translators will work on your request.

Feel free to contact
anytime