[Translation from English to Japanese ] Kim Kyujong and Oh Sehjung? Kim Kyujong revealed that he has been in conta...

This requests contains 678 characters . It has been translated 2 times by the following translators : ( henno , sawada ) and was completed in 1 hour 8 minutes .

Requested by kpstrz at 12 Jan 2012 at 07:38 779 views
Time left: Finished

Kim Kyujong and Oh Sehjung?

Kim Kyujong revealed that he has been in contact with Oh Sehjung on SBS 'Strong Heart.'

Kim Kyujong revealed "2 years ago I bumped into her on the streets but didn't get to introduce myself. So I went into her mini homepage but found the post 'I'm sorry I didn't get to introduce myself. Lets grab lunch sometime.' I thought it was directed at me so I sent her an email."

Oh Sehjung replied "It was meant for Kim Kyujong to see." Kim Kyujong added "I received a reply 3 months later. But ever since then we have been regularly contacting each other."
Kim Kyujong added "Even when I see her name on the toilet, I get so nervous" and shocked fans.

henno
Rating 50
Translation / Japanese
- Posted at 12 Jan 2012 at 08:47
Kim KyujongとOh Sehjung?

Kim KyujongはOh SehjungとSBSの「Strong Heart」で連絡をとっていることを明らかにした。

Kim Kyujongは「2年前に道端で彼女にばったり出くわしたが、そのとき自分のことを紹介しなかった。そうしたら、彼女の小さいホームページで『ごめんなさい。自己紹介しないで。今度昼飯でも行きましょう。』という投稿を見つけたんだ。僕はこれは自分に向けたメッセージだと思って、彼女にメールを送ったんだ。」と明かした。

Oh Sehjungは「Kim Kyujongと会うことを意図してたのよ」と返答した。Kim Kyujongは付け加えて、「僕は3ヶ月後に返信を受け取った。でもそれ以来、僕らは定期的に連絡を取り合っている。」Kim Kyujongは「トイレで彼女の名前を見るときでさえ、僕はとても神経質になってしまう」と付け加えて、ファンはショックを受けた。
sawada
Rating 50
Translation / Japanese
- Posted at 12 Jan 2012 at 08:06
キム・キョジュンとオー・セージュン?

キム・キョジュンは、SBS 'Strong Heart' という番組で、オー・セージュンと連絡を取り合っていたことを明かした。

キム・キョジュンによると、「2年前、自分は彼女に道端で偶然会ったが、その場で自己紹介はしなかった。彼女の小さなウェブページを見て、『自己紹介しなくて、ごめんなさい。いつか昼ご飯を一緒に食べに行きましょう。』という書き込みを見つけた。これは自分に向けて書かれていると思ったので、彼女に電子メールを送った。」

オー・セージュンは、こう返事してきた。「あの書き込みは、キム・キョジュンに宛てたものです。」
キム・キョジュンはこう続けた。「自分は返事を3ヶ月も経ってから受け取った。しかし、それ以来、頻繁に連絡を取り合っている。」
キム・キョジュンは「彼女の名前をトイレで見るときも、神経質になる。」と付け加え、ファンたちにショックを与えた。
[deleted user]
Rating 50
Translation / Japanese
- Posted at 12 Jan 2012 at 08:46
キム キュジョンとオ セジュン

キム キュジョンは、彼がSBSのストロング ハートでオ セジュンとつきあっていたことをあきらかにした。

キム キュジョンは「2年前、私は路上で彼女にであったが、自己紹介できていませんでした。だから私は彼女のミニホームページにいってみたところ、『ごめんなさい、自己紹介できなくて。いつかお昼をご一緒しましょう』という記事をみつけた。それは私にあてられたメッセージだと思ったので、私は彼女にメールしたのです。」という経緯を明らかにした。

オ セジュンは「その投稿は、キム キュジョンにあてたものです」と答えた。キム キュジョンはくわえて、「私は3ヶ月後に返信をうけとりました。それ以降、おたがいに定期的に連絡をとりあってきました。」

キム キュジョンは、「化粧室で彼女の名前をみても、ドキドキするよ」といい、ファンにショックをあたえた。

Client

Try “Standard Translation” for specialized translation such as business purpose.

  • We can receive files such as Word, Excel, and PowerPoint.
  • There is no maximum word limit, and we deliver translations fast.
  • Higher-skilled translators will work on your request.

Feel free to contact
anytime